Tegnap volt szerencsém leírni, hogy az online marketing nemcsak az e-mail marketingből áll, nemcsak e-mail marketing centrikus világkép létezik. De ha nemcsak ilyen a világ, akkor milyen lehet valójában? Hát összetett. Pár napja olvastam erről egy nagyon jó cikket, és azt kell…
Mit ér az ötletroham, ha megvalósítás is követi?! Mostanában futottam bele egy szintén nagyon kreatív megvalósítású online marketing kampányba. Nem csak a kreativitásával tűnik ki az átlagból, de a humorával és nem utolsó sorban az ötletességével. Ugyanis nem elég, hogy…
A háztartások fogyasztási kiadásainak tartós csökkenése jól tükröződik a kiskereskedelmi forgalom volumenének alakulásában is. Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál Szerző: Szakonyi Balázs "2010 első négy hónapjában 4,7, áprilisban 5,0%-kal kevesebb árut…
Avagy mondhatnánk, hogy három a magyar igazság, s kis túlzással még azt is hozzátehetnénk, hogy plusz egy a ráadás. Mert ez a közhelynek hangzó mondás igaznak tűnik a keresőoptimalizálásban, hiszen az internetezők legnagyobb része három keyword-ot használ kereséseihez.…
Egyre több magyar cég fedezi fel a közösségi oldalakon való hirdetés lehetőségét. Ám az ígéretes marketingeszköz sem mindenható csodaszer. Forrás: HVG.hu (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes) Szerző: Márk Edina…
Szlovákiában viharos ütemben szaporodnak az internet alapú üzletek. Az év első 7 hónapjában több mint 300-zal nőtt a számuk, ráadásul a forgalmuk még a válság idején sem esik vissza. Forrás: Új Szó "ÚJ SZÓ-ÖSSZEFOGLALÓ „Napjainkban 2350 hazai internet alapú…
Egy friss kutatás azt vizsgálta, mennyire jellemzi az internetezőket az, hogy a nap folyamán először e-mail postafiókjukat vagy közösségi médiás profiljukat keresik fel. Forrás: Marketing Morzsák Szerző: Forgács Mariann "Míg néhányan anélkül fel sem tudnak kelni, hogy…