Tegnap volt szerencsém leírni, hogy az online marketing nemcsak az e-mail marketingből áll, nemcsak e-mail marketing centrikus világkép létezik. De ha nemcsak ilyen a világ, akkor milyen lehet valójában? Hát összetett. Pár napja olvastam erről egy nagyon jó cikket, és azt kell mondjam, annyira pontosan megfogta a webes stratégia alapjait, hogy meg kell osszam.
Forrás: Digibiz.hu
Szerző: Berényi Konrád
[...]
"Jason Schubring cikkéről van szó, de annyira nem akarom lefordítani, inkább leírom azt, hogy az ő írása és az elmúlt évek tapasztalata alapján én hogy látom ezt a kérdést. A lényeg egy ábra:
Ez lenne a web stratégia piramis. Egyszerű és átlátható. De bontsuk ki!
A piramis forma lényege, hogy megmutatja, mi épül mire, milyen szinteket kell teljesíteni, mi az, amivel tovább lehet lépni. A piramis alja, az alapok tehát a content, vagyis a tartalom. Jason Schubring is írja: Content is king! De mit jelent ez a gyakorlatban?
Ha valamit is szeretnénk a weben csinálni, akkor annak az alapja a tartalom. Az, amit elmondunk, amit megmutatunk. Tartalom kell, tartalom nélkül nincs üzlet. Erős és egyértelmű tartalmának kell lenni az oldalunknak, ha sikeresek akarunk lenni. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy "... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.