Egy friss kutatás azt vizsgálta, mennyire jellemzi az internetezőket az, hogy a nap folyamán először e-mail postafiókjukat vagy közösségi médiás profiljukat keresik fel.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Míg néhányan anélkül fel sem tudnak kelni, hogy ránézzenek a Facebookra vagy a Twitterre, nem ők képviselik az átlagfelhasználót, még közösségi médiával telezsúfolt világunkban sem.
Azok azonban, akiknek reggelente első dolga a közösségi oldalak meglátogatása, a tartalom megosztását tekintve, meglehetősen eltérően viselkednek a nap további részében.
Az ExactTarget e-mail marketing szolgáltató cég tanulmánya szerint azok az internetezők, akiknek reggel első dolga volt bejelentkezni Facebookra, ugyanolyan valószínűséggel osztanak meg információt ismerőseikkel a közösségi hálózatokon, mint e-mailben. Azok a felhasználók viszont, akik reggel először inkább e-mailjeiket nézik meg, jellemzően inkább ezt használják információ megosztására, és sokkal kevesebb esetben posztolnak bármit is a Facebookon.
A Facebook-kedvelők más közösségi csatornákon is nagyobb valószínűséggel osztanak meg tartalmakat, például fórumokon vagy vitacsoportokban, Twitteren, vagy saját blogjukon – ez akár kuponokra vagy promóciókra is vonatkozik.
„Azok a felhasználók, akik" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr662259354
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.