Reklámok közösségi oldalakon - Az elrabolt idő
2010. szeptember 08. írta: vecseilaszlo

Reklámok közösségi oldalakon - Az elrabolt idő

Egyre több magyar cég fedezi fel a közösségi oldalakon való hirdetés lehetőségét. Ám az ígéretes marketingeszköz sem mindenható csodaszer.

Forrás: HVG.hu (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Márk Edina


"Megrökönyödést váltott ki a reklámpiacon a Pepsi, amikor januárban bejelentette, hogy 23 évi gyakorlatával szakítva nem hirdet a profi amerikaifutball-liga döntőjén, a Super Bowlon; erőforrásait inkább az online felületekre, saját weboldala mellett főként a Facebookra összpontosítja. Kérdés persze, hogy a sporteseményen tavaly még Cindy Crawfordra és Britney Spearsre építő, méregdrága tévékampánnyal nyomuló óriáscég nem bánta-e meg ezt a döntést, hiszen a döntő rekordközönséget, 106,5 millió amerikait vonzott a tévék elé.

„Új korszakot élünk, a fogyasztók nagy része szinte állandóan a közösségi hálózatokon lóg” – magyarázta a váltást a londoni The Financial Timesnak Ralph Santana, a Pepsi észak-amerikai alelnöke. Ez a megállapítás a magyar fogyasztókra is igaz: ma már az internetezők többsége tagja valamelyik online közösségi „klubnak”, s ezek kétharmada többnek is. Ők a közösségi oldalakat többet használják napi kommunikációra, mint az sms-t – állapította meg a minap az Információs Társadalom és Hálózatkutató Központ. A legtöbben" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.


A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr932275677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása