Egyre több magyar cég fedezi fel a közösségi oldalakon való hirdetés lehetőségét. Ám az ígéretes marketingeszköz sem mindenható csodaszer.
Forrás: HVG.hu (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
Szerző: Márk Edina
"Megrökönyödést váltott ki a reklámpiacon a Pepsi, amikor januárban bejelentette, hogy 23 évi gyakorlatával szakítva nem hirdet a profi amerikaifutball-liga döntőjén, a Super Bowlon; erőforrásait inkább az online felületekre, saját weboldala mellett főként a Facebookra összpontosítja. Kérdés persze, hogy a sporteseményen tavaly még Cindy Crawfordra és Britney Spearsre építő, méregdrága tévékampánnyal nyomuló óriáscég nem bánta-e meg ezt a döntést, hiszen a döntő rekordközönséget, 106,5 millió amerikait vonzott a tévék elé.
„Új korszakot élünk, a fogyasztók nagy része szinte állandóan a közösségi hálózatokon lóg” – magyarázta a váltást a londoni The Financial Timesnak Ralph Santana, a Pepsi észak-amerikai alelnöke. Ez a megállapítás a magyar fogyasztókra is igaz: ma már az internetezők többsége tagja valamelyik online közösségi „klubnak”, s ezek kétharmada többnek is. Ők a közösségi oldalakat többet használják napi kommunikációra, mint az sms-t – állapította meg a minap az Információs Társadalom és Hálózatkutató Központ. A legtöbben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.