A BTL, TTL ügynökségektől, ügyfelektől és barátoktól számtalanszor lehet hallani a kérdést, hogy egy hírlevél kampány kiküldésekor valójában hányan kapták meg a levelet? Miképpen tudjuk mérni a hírlevelek megérkezését és olvasását? Miért van annyi visszapattanó…
Hatalmas ugrásokkal fejlődik a hazai online kiskereskedelem: míg két évvel ezelőtt még csak bő 60 milliárdos volt a forgalom, addig tavaly már megközelítette a 100 milliárdot, az idén pedig várhatóan 130-135 milliárd forintnyi termék cserél gazdát a webáruházakban. Forrás:…
A mai trendeknek megfelelően a felhasználók internetezési szokásainak szerves részét képezi a webes keresők használata. Számos kutatás támasztja alá, hogy a felhasználók jelentős része a legnagyobb keresők nyitóoldalán kezdi meg a böngészést, míg mások minden…
A legnagyobb közösségi oldal 300 millió tagot számlál. Aki csatlakozni szeretne jobb, ha tisztában van vele: a Facebook veszélyes hely. Megmutatjuk, mennyire. Forrás: Technet.hu Szerző: Radics Boglárka "Arra szánták, hogy boldoggá tegye az embereket, segítse az egymásra…
A Bookline.hu elinditotta személyreszabott termékajánló szolgáltatását, amely a webáruház rendszeres vásárlói számára kínál egyéni ízlésüket és preferenciáikat figyelembe vevő termékajánlásokat. Forrás: IT extreme - hírek a jövőből Szerző: business_guru "A…
A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik…
Az elmúlt 15 évben a pénzügyi szféra az online beruházások mögé állt. Azzal, hogy meghitelezték az online vállalkozásokat, egyre több szereplő számára tették lehetővé a fejlődést. Elindult a verseny egy új (online) világban felnövő, új fogyasztói filozófiára épülő…