Az elmúlt 15 évben a pénzügyi szféra az online beruházások mögé állt. Azzal, hogy meghitelezték az online vállalkozásokat, egyre több szereplő számára tették lehetővé a fejlődést. Elindult a verseny egy új (online) világban felnövő, új fogyasztói filozófiára épülő Y generáció kegyeiért. A telekommunikáció és az informatika az információcsere új színterévé vált. A high-tech és mobil termékek, szolgáltatások mára a hagyományos értékeket képviselő fogyasztói társadalom számára nélkülözhetetlenné váltak.
Forrás: HR Café
Szerző: Vojnits Bálint
"Az “Online piaci körkép 2010” a hazai online iparág főbb jellemzőibe ad nem minden részletre kiterjedő betekintést.
Az ember számára minden vonzó, ami által közelebb kerülhet vágyaihoz. Vágyaink elérése természetes módon örömet okoz számunkra, ezért abból sosem elég és hajlandóak vagyunk azokért fizetni. Hogy pontosan miért fizetünk és miért nem, arról mi döntünk. A döntéshez minden esetben a megfelelő mennyiségű és minőségű információra van szükség. Az online gazdaság célja, hogy minél jobban beépüljön az emberek mindennapjaiba és teljesen birtokolja az információs közeget. Az online jövője akkor teljesedik majd ki, amikor az érzékszerveink és az idegrendszer között az elsőszámú információátvivő közeg lesz. Vagyis az online térhódításának ereje a korlátlan információmegosztás képességében rejlik.
A világgazdaság új üzenete a fogyasztói társadalom felé az, hogy minél intenzívebben integrálódik az információs technológia az életünkbe, annál sikeresebbek és életképesebbek lehetünk; az online immár az önmegvalósítás eszköze. Mindenkinek döntenie kell arról, hogy mikor, hol és milyen szinten válik az információs társadalom szereplőjévé.
Az “Online piaci körkép 2010” a hazai online iparág főbb jellemzőibe ad nem minden részletre kiterjedő betekintést. Az online világ specialitásait, főbb karakterjegyeit, az újonnan kialakuló szerepköröket és az azokat építő karakterjegyeket, összefüggéseit és elhatárolódásait taglalja." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.