Dinamikus kulcsszóbeillesztés 4. - működés a tartalmi hálózaton
2010. február 09. írta: vecseilaszlo

Dinamikus kulcsszóbeillesztés 4. - működés a tartalmi hálózaton

A dinamikus kulcsszóbeillesztés alkalmazásával a tartalmi hálózaton megjelenő hirdetések relevanciáját is lehet fokozni, és ezáltal az átkattintási arányt és a minőségi mutatót javítani.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"Ez viszont csak akkor igaz, ha a kulcsszólista jól leírja a megcélozni kívánt oldalak témáját - amellett természetesen, hogy minden, benne szereplő kulcsszó beleillik a hirdetésszövegbe.

Az alábbi kulcsszólista például megfelel, mert a kulcsszavak egyöntetűek a kulcsszóbeillesztéshez, és együttesen jól körülírják a témát is:" ... >>

 

Az első három rész, itt a blogon:
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 1.
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 2.
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 3.

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr201739441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása