A dinamikus kulcsszóbeillesztésről szóló sorozatunk első részében magát az eszközt mutattuk be, a második bejegyzésben pedig a leggyakoribb hibákra tértünk ki. Most nézzük meg, milyen szabályok vonatkoznak a kis- és nagybetűk kezelésére.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán
"Mint ahogy a kulcsszólistában nincs jelentősége annak, hogy egy kulcsszó kis- vagy nagybetűvel van szedve, az sem befolyásolja a hirdetések megjelenését, hogy a felhasználó kisbetűvel írja be a keresőmezőbe a kifejezést, vagy naggyal.
Azt viszont, hogy a hirdetésszövegben dinamikusan elhelyezett kulcsszó (vagy kifejezés) kis- vagy nagy kezdőbetűvel jelenjen meg, a kulcsszóbeillesztési címkével lehet befolyásolni.
Vegyük az alábbi példát:" ... >>
Az első két rész, itt a blogon:
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 1.
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 2.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.