Mindig azt szoktam mondani, hogy mi nem az "első webáruház készítő cég" vagyunk, hanem a második! Ezt komolyan is gondolom, akinek már van webáruháza az érti, hogy mire gondolok (ha nem, akkor nagyon szerencsés), akinek még nincsen, az az első elkészült webáruháza után…
Tudta, hogy az online kereskedők bevételük akár 40%-át az év utolsó 2 hónapjában szerzik? Jó, rendben, de miért érdekes ez, ha Önnek nincsen webáruháza? Ebben az esetben is számos dolog van, amit figyelembe célszerű venni az Online Marketing esetén.Forrás:…
Tagadhatatlan, hogy még mindig a banner a legnépszerűbb online reklámforma. De vajon van jelentősége annak, hogy milyen méretű a banner? És mik azok a praktikák, amelyek alkalmazásával hatékonyabbá tehetjük ezen hirdetéseinket? Íme...Forrás: Honliner - Online marketing szakmai…
Szombaton a WebShop Tuning konferencián adtam elő, és kaptam egy érdekes kérdést a közönség soraiból: mit tehetne egy webáruház tulajdonos, aki "modernizálni" szeretné webáruházát, de nem szeretné, hogy elvesszenek a keresőben elért eddigi helyezései? Illetve biztosan…
Az internetezők 2007-ben a tartalmakat 27%-ban még a Google-könyvjelzőben osztották meg. 15%-ban a Del.icio.us közösségi oldalon és 11%-ban a Kedvencek közé tették Amerikában.Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldalaSzerző:…