Az internetezők 2007-ben a tartalmakat 27%-ban még a Google-könyvjelzőben osztották meg. 15%-ban a Del.icio.us közösségi oldalon és 11%-ban a Kedvencek közé tették Amerikában.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A tartalommegosztásban 2008-ben aztán az e-mail lett a legnépszerűbb, az internetezők 35 százaléka használta. A Facebook aránya 10 százalék volt és a Digg 7 százalékot ért el.
A Del.ic.io.us 4 százalékra, a Google Bookmarks 3 százalékra esett vissza.
Aztán 2009-ben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.