Tényleg nem a méret számít?
2009. december 07. írta: vecseilaszlo

Tényleg nem a méret számít?

Tagadhatatlan, hogy még mindig a banner a legnépszerűbb online reklámforma. De vajon van jelentősége annak, hogy milyen méretű a banner? És mik azok a praktikák, amelyek alkalmazásával hatékonyabbá tehetjük ezen hirdetéseinket? Íme...

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Egyik korábbi cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy melyik a leghatékonyabb reklámforma az online közegben, s választ is kaptunk a kérdésre, miszerint az innovatív megoldások felé billen a mérleg, így például nagy sikerük van az Expandable Ads  és Sidecick formátumoknak. Az Eyeblaster tanulmánya elkészítésekor más szempontok alapján mérlegelt, a cég munkatársai méret szerint csoportosították a hirdetéseket, és megvizsgálták, hogy videóval vagy anélkül van a legnagyobb esélye a hirdetőnek a kattintásokra. A felmérési adatok több mint 250 millió bevillanás kielemzése után születtek meg, és azt mutatják, hogy a Rich Media bannerek esetében nem a tolakodó jellegű reklámok a leghatékonyabbak, hanem az érdekes Flash és videóbemutatók. A jelentés szerint az efféle reklámokkal" ... >>

 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr501576744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruitella 2009.12.07. 13:35:27

Igen, itt is érvényesül a "kevesebb több lehet" elmélet. Magamból kiindulva, én sem az arcomba tóduló hirdetéseket nézem meg jobban...

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2009.12.09. 08:08:51

Alapvető tény, hogy a kreatív nagyon sokat nyom a latba, egy banner hatékonyságát tekintve. Aztán szintén fontos az (a pszichológiai mozzanat!) is, hogy mennyire a célközönség igénye, elvárásai, preferenciája alapján készült, ill. mennyire kezeli a usereket felnőtteknek: mennyire szájbarágós vagy éppen bízza rá a döntést (értsd klikk) a böngésző személyre. Ha ezeket a fentieket figyelembe vesszük, már nem lehet rossz az eredmény.
süti beállítások módosítása