Tagadhatatlan, hogy még mindig a banner a legnépszerűbb online reklámforma. De vajon van jelentősége annak, hogy milyen méretű a banner? És mik azok a praktikák, amelyek alkalmazásával hatékonyabbá tehetjük ezen hirdetéseinket? Íme...
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Egyik korábbi cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy melyik a leghatékonyabb reklámforma az online közegben, s választ is kaptunk a kérdésre, miszerint az innovatív megoldások felé billen a mérleg, így például nagy sikerük van az Expandable Ads és Sidecick formátumoknak. Az Eyeblaster tanulmánya elkészítésekor más szempontok alapján mérlegelt, a cég munkatársai méret szerint csoportosították a hirdetéseket, és megvizsgálták, hogy videóval vagy anélkül van a legnagyobb esélye a hirdetőnek a kattintásokra. A felmérési adatok több mint 250 millió bevillanás kielemzése után születtek meg, és azt mutatják, hogy a Rich Media bannerek esetében nem a tolakodó jellegű reklámok a leghatékonyabbak, hanem az érdekes Flash és videóbemutatók. A jelentés szerint az efféle reklámokkal" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.