Készítse fel a weboldalát Karácsonyra!
2009. december 07. írta: vecseilaszlo

Készítse fel a weboldalát Karácsonyra!

Tudta, hogy az online kereskedők bevételük akár  40%-át az év utolsó 2 hónapjában szerzik? Jó, rendben, de miért érdekes ez, ha Önnek nincsen webáruháza? Ebben az esetben is számos dolog van, amit figyelembe célszerű venni az Online Marketing esetén.

Forrás: Damjanovich.hu
Szerző: Bitay Balázs


"Adwords kampányok és más fizetős hirdetések
A kulcsszavak átkattintási ára karácsony közeledtével rendszerint nő, egyre nagyobb a hirdetési verseny. Pár trükkel azonban itt is spórolhat.

  • használja a hirdetések időzítése funkciót. Csak azokon a napokon, abban a napszakban hirdessen, amikor valóban vásárolnak/regisztrálnak/feliratkoznak a honlapján. Ezt a korábbi statisztikáiból meg tudja tekinteni. Például ha hotel foglalásai jellemzően hétvégén, vagy inkább este felé történnek, akkor limitálja hirdetéseinek megjelenését erre az időszakra.
     
  • tartalmi hálózatokban alacsonyabb átkattintási költséget érhet el, és bár ezek hatékonysága átlagban alacsonyabb, az év végén a konverziók itt is megnőnek, különösen, ha ajándékozási témáról van szó.
     
  • ha limitált a költségvetése, szűkítse hirdetései megjelenését a" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr61577869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása