Tudta, hogy az online kereskedők bevételük akár 40%-át az év utolsó 2 hónapjában szerzik? Jó, rendben, de miért érdekes ez, ha Önnek nincsen webáruháza? Ebben az esetben is számos dolog van, amit figyelembe célszerű venni az Online Marketing esetén.
Forrás: Damjanovich.hu
Szerző: Bitay Balázs
"Adwords kampányok és más fizetős hirdetések
A kulcsszavak átkattintási ára karácsony közeledtével rendszerint nő, egyre nagyobb a hirdetési verseny. Pár trükkel azonban itt is spórolhat.
- használja a hirdetések időzítése funkciót. Csak azokon a napokon, abban a napszakban hirdessen, amikor valóban vásárolnak/regisztrálnak/feliratkoznak a honlapján. Ezt a korábbi statisztikáiból meg tudja tekinteni. Például ha hotel foglalásai jellemzően hétvégén, vagy inkább este felé történnek, akkor limitálja hirdetéseinek megjelenését erre az időszakra.
- tartalmi hálózatokban alacsonyabb átkattintási költséget érhet el, és bár ezek hatékonysága átlagban alacsonyabb, az év végén a konverziók itt is megnőnek, különösen, ha ajándékozási témáról van szó.
- ha limitált a költségvetése, szűkítse hirdetései megjelenését a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.