Lassan azért körvonalazódik, hogy milyen irányba fejlődget az online marketing. A naAaagy költések, a display (banner) hirdetésekre épülő kampányok, vagyis a nagyok játszótere nem igazán bővül. Nem hiszek a banner halálában, és nem hiszek abban sem, hogy majd a nagy cégek is szépen leállnak az ilyen hirdetésekkel.
Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád, tanácsadó
"Ennek az okait most nem hiszem, hogy érdemes boncolgatni, inkább azon kellene gondolkozni, hogy vajon ha ez a piaci szegmens most kb. stagnál (és eközben a kreatívok minősége egyre romlik, a fejlődés helyett..), és közben egyre többen költenek az interneten, azok a pénzek hova mennek, hol jelennek meg?
Hát, elsősorban persze a PPC kampányokban. Főleg a Google, de az ETARGET is profitálhat az újakból. Mert ezek az újak kis pénzekkel jelennek meg.
Havonta 20-30-50 ezer forintos reklámköltésekről beszélünk. Arról beszélünk, hogy a helyi print megjelenések helyett (vagy jobb esetben azok mellett) kipróbálják az internetet. De ennyi pénz van rá, nincs semmivel se több!
Aprópénzek ezek, nem jelentős bevételek, igaz? Az Index.hu tavaly 2 milliárdos reklámbevételt ért el. Ahhoz képest a 20 ezer forint... hát, nem sok. De nagyon sok ilyen aprópénz van, és még több lesz! A nagyon sok aprópénz pedig már jelentős. A Google például" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.