Rengeteg új marketingeszköz jött és ment, mióta online a világ, de egy sem tartott ki olyan sokáig, mint az e-mail.
Forrás: Kosárérték.huSzerző: Zentai András
"A hírlevél ma is virágkorát éli, és egyelőre nem úgy tűnik, hogy le fog áldozni a csillaga. Szinte minden webshop…
A webáruház árbevételének jelentős részét, közel 50 százalékát a nagy háztartási gépek, a televíziók és a mobiltelefonok adták, az értékesített darabszám tekintetében viszont az első három termékkategória a pelenkák, a mosó- és tisztítószerek, valamint a mobiltelefon…
Képeket az e-kereskedelmi tevékenységünk számtalan pontján használunk. Nem csak a kategórialistákban és termékbemutató oldalakon, hanem a blogunkban, Facebook és Instagram felületeinken, a kiküldött tranzakciós és promóciós leveleinkben is. A használatuk egyértelműen fontos…
Bár egyre több fogyasztó fordul a számítógépeikhez vagy okostelefonokhoz élelmiszervásárlásai során: még van hová fejlődni. Az Amerikai NPD piackutató vállalat tanulmányt készített az online élelmiszer kiskereskedelem problémáiról. Az eredmény nem meglepő.
Forrás:…
A perszónák megalkotása kapcsán korábban kitértünk rá, hogy hogyan tudjuk a vásárlói élményt végig szem előtt tartani a tervezés és fejlesztés alatt. Most megmutatunk néhány területet, ahol e technikák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást, és…