Képeket az e-kereskedelmi tevékenységünk számtalan pontján használunk. Nem csak a kategórialistákban és termékbemutató oldalakon, hanem a blogunkban, Facebook és Instagram felületeinken, a kiküldött tranzakciós és promóciós leveleinkben is. A használatuk egyértelműen fontos és hangsúlyos, a tartalomfogyasztásban megkérdőjelezhetetlen figyelemfelkeltő szerepük van.
Forrás: Kosárérték.hu
Szerző: Schmidt Zoltán
"Az, hogy hogyan kezeljük a képeinket, nem csak az eredményességünkre van közvetlen hatással. A nem megfelelő megjelenítés többek között a keresők találati listáiban elért helyezésünket is befolyásolhatja.
Ennek ellenére a képek sokszor háttérbe szorulnak a sok teendő között a fontossági listán, és elfelejtkezünk arról, hogy azokat az aktuális elvárásoknak megfelelően optimalizáljuk. De hogyan kezdjünk neki?
Miért fontosak a képek?
Első lépésként egy gyors áttekintés arról, hogy miért is kell nagy figyelmet fordítanunk a képekre:
Az első benyomás
Általában a képek az elsők, amikre a látogatók felfigyelnek, ha a termékek adatlapját megnyitják. Ez az első egy-két másodperc, és az ekkor szerzett benyomás már eldöntheti, hogy az oldalon maradnak, vagy továbbállnak a felhasználók.
Egy kép többet mond ezer szónál
Egy jó képről sokkal jobban megítélhetőek egy termék részletei, minősége, mint bármilyen szöveges leírásból. Minél jobban be tudjuk mutatni a kínálatunkat, annál közelebb tudjuk hozni a böngészési élményt ahhoz, mintha egy boltban a kezébe tudná venni a vásárló a kiszemelt terméket.
Figyelemfelkeltés mobilon
A mobil eszközök használatának terjedésével a képek szerepe is megnőtt. Egy kisebb képernyőn végigpörgetve a listákban nem a leírásokat fogják olvasgatni a látogatóink, hanem ott állnak meg, ahol egy-egy kép felkelti a figyelmüket az alatt az egy pillanat alatt, amíg átsuhan a kijelzőjükön.
Rangsorolási szempontok
A képek nem csak vizuálisan részei az oldalunknak, hanem" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!