Bár egyre több fogyasztó fordul a számítógépeikhez vagy okostelefonokhoz élelmiszervásárlásai során: még van hová fejlődni. Az Amerikai NPD piackutató vállalat tanulmányt készített az online élelmiszer kiskereskedelem problémáiról. Az eredmény nem meglepő.
Forrás: TermékMix
"Az amerikai fogyasztók mindössze 7 százaléka vásárolt online áruházakban élelmiszert az elmúlt hónapban, az NPD Group szerint. Hogy mi a legnagyobb akadálya az onlinenak? Természetesen a friss termékek.
A New York-i székhelyű kutatócég "The Virtual Grocery Store" tanulmánya azonban megjegyezi, hogy az online vásárlás gyorsabban fog növekedni, mint a korai online úttörők üzletei, mivel a fogyasztók már megtapasztalták az online vásárlás kényelmét.
20 millió olyan fogyasztó van, aki a jelenlegi, vagy új online áruházakban történő vásárlással tervezi növelni az élelmiszerek és italok webes vásárlóinak számát az elkövetkező hat hónapban
- jelenti ki a tanulmány.
Azonban a friss élelmiszerek kiválasztásán kívül sok fogyasztó" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!