Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
2017. október 30. írta: vecseilaszlo

Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával

A perszónák megalkotása kapcsán korábban kitértünk rá, hogy hogyan tudjuk a vásárlói élményt végig szem előtt tartani a tervezés és fejlesztés alatt. Most megmutatunk néhány területet, ahol e technikák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást, és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.

Forrás: Kosárérték.hu
Szerző: Magyar Bálint

"Főoldal
Egy webáruház főoldala ugyan nem feltétlenül eleme a funnelnek, mégis kialakít egy képet a márkánkról, termékeinkről, szolgáltatásainkról. Egy jól felépített nyitó oldal segít a potenciális vásárlónak eljutni a kívánt termékig a lehető legkönnyebb úton. A gyors és zökkenőmentes navigáció a vásárlási élményt javítja, ezáltal pedig visszatérésre ösztönözheti a látogatókat.

Érdemes megvizsgálnunk, hogy milyen tartalom lehet hasznos a felhasználóinknak. Az egyre növekvő mobiltelefonos felhasználáskor pedig még fontosabb a megfelelő információs hierarchia megtervezése. A megfelelően elkészített perszónáink segítségével egyértelművé válik, hogy mik a fontosabb és kevésbé fontos információk, amikkel vásárlásra ösztönözhetőek látogatóink.

Terméklista szűrők
Szinte minden webáruház alkalmaz szűkítési lehetőségeket a terméklista oldalakon. A kategória vagy ár szűkítés mellett nagyon gyakran egyéb paraméterek is segítik a böngészést. Ezek a legtöbb esetben termékspecifikusan vannak kialakítva. Míg ruházati termékekhez jellemzően méret, szín, márka szűrők, addig például élelmiszerekhez összetevők, kiszerelés vagy származási hely szűrő lehet hasznos. Ezek általában könnyebben meghatározhatóak, de az ördög itt is a részletekben rejlik.

Ugyanis nem mindegy, hogy ezeket milyen sorrendben mutatjuk meg a látogatóinknak. Érdemes priorizálni a szűkítési lehetőségeket, hiszen ami legfelül van, az lesz mindig, minden képernyőn látható legelőször. A mobilkészüléken történő vásárlások száma és aránya egyre nő, ezért ezeken a felületeken kifejezetten fontos a szűkítési lehetőségek sorrendjénél figyelni a vásárlói igényre, hiszen sokkal kisebb hely áll rendelkezésünkre.

Perszónáinkból világosan kiderülhet, hogy" ... >>

perszonak2.jpg

VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.

Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárláse-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |

Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016

E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook

JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr312924051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása