Rengeteg új marketingeszköz jött és ment, mióta online a világ, de egy sem tartott ki olyan sokáig, mint az e-mail.
Forrás: Kosárérték.hu
Szerző: Zentai András
"A hírlevél ma is virágkorát éli, és egyelőre nem úgy tűnik, hogy le fog áldozni a csillaga. Szinte minden webshop használ valamilyen e-mailkampányt, amelyik pedig még nem, az már tervezi. De ahogy sok minden másnak, ennek is ugyanaz a hátulütője, mint az előnye: az, hogy nagyon elterjedt. Mivel az átlagos webes vásárló legalább 4-5 webshoptól is kap rendszeresen hírlevelet, még egy jól összerakott darab is könnyen elsikkadhat. Épp ezért érdemes kicsit kidugni a fejünket a lövészárokból és szétnézni, hogyan és merre is érdemes céloznunk és lőnünk.
A webshop eladásainak növekedését a következő három tényező valamelyikének növelésével érhetjük el: (1) a rendelések gyakorisága, (2) az átlagos kosárérték és (3) a vásárlók száma.
És most lássuk a lényeget, a 4 kampányötletet!
Egy meg egy
Ennél a típusnál a rendelések" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!