Az online divatpiac az e-kereskedelem 11 százalékát teszi ki
2016. december 20. írta: vecseilaszlo

Az online divatpiac az e-kereskedelem 11 százalékát teszi ki

A magyar vásárlók kifejezetten "akcióvadászok", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek.

Forrás: Netkutatások.hu

"72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.

A Black Friday csaknem ötven éve a hálaadást követő péntek - idén november 25-e - elnevezése az Amerikai Egyesült Államokban; ez a nap hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete, amikor rendkívüli kedvezményekkel várják a vásárlókat a kereskedők. A Media Markt és az NRC felmérése szerint a felnőtt korú internetezők kétharmada hallott már az eseményről. Az idén a megkérdezetttek" ... >>

magyar-e-kereskedelem-2015.jpg

A kép forrása: eNET- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |    Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr4512031339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása