A magyar vásárlók kifejezetten "akcióvadászok", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek.
Forrás: Netkutatások.hu
"72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.
A Black Friday csaknem ötven éve a hálaadást követő péntek - idén november 25-e - elnevezése az Amerikai Egyesült Államokban; ez a nap hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete, amikor rendkívüli kedvezményekkel várják a vásárlókat a kereskedők. A Media Markt és az NRC felmérése szerint a felnőtt korú internetezők kétharmada hallott már az eseményről. Az idén a megkérdezetttek" ... >>
A kép forrása: eNET- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!