Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája
"Zajdó Csaba, a WebShop-Experst Kft. ügyvezetője az árukereső.hu Kft. együttműködésével készült, kedden Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott közös felmérésükről elmondta, a magyar piacon több mint 3 ezer webáruház van, ám a forgalom 90 százalékát mindössze az e-boltok 10 százaléka generálja.
Hozzátette, az idén a forgalom a becslések szerint 175 milliárd forint lesz, de a szakértők általában "alálőnek" a piacnak.
Palocsay Géza, az árukereső.hu operatív igazgatója kifejtette: mivel az internetes vásárlás alfája és ómegája egyszerűség és a gyorsaság, azok az oldalak számíthatnak sikerre, amelyek ezt figyelembe véve, folyamatosan, személyre szabottan fejlesztik működésüket.
Elmondta, a webáruházak forgalma azért nő évről-évre, mert a kényelem miatt is egyre többen választják az internetes vételt a hagyományossal szemen, s nő a bizalom a világhálós fizetéssel kapcsolatban is.
Kifejtette, a lényeg az, hogy minél kevesebb lépéssel, regisztráció nélkül, többféle fizetési mód közül választva vehesse meg valaki a terméket. A hírlevelekben például csak célzott ajánlatok, speciális hirdetések jelenjenek meg, mert csak ekkor tudják felkelteni a potenciális vevők érdeklődését. Az úgynevezett "esernyőajánlatok" nem túl sikeresek, mert a nagy reklámzajban elvesznek.
A 305 webáruház részvételével végzett kutatás alapján a látogatók száma" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!