A keresőcég vezetői nem csak pihenéssel töltik az ünnepeket. Ezt bizonyítja, hogy a webes konszern két cégre is szemet vetett. Forrás: SG.hu - Informatika & Tudomány"Az elsődleges célpont a Yelp, ami a Google-hez hasonlóan egy kereső, mely eddig nem igazán ismert. A Yelp egy…
Az internetes reklámok futtatásakor figyelembe kell vennünk azt az egyszerű alapelvet is, miszerint a túl sok infomáció elriasztja a szörfölőket, hasznosabb, ha inkább kevesebb, de lényegretörő információval próbáljuk őket magunkhoz édesgetni. Így biztosabb a siker.Forrás:…
Bár az őszi Vatera kampány online részét a neo intézte, fogalmam sincs. :) Nekem csak nagyon-nagyon érintőleges feladatom volt ennek kapcsán, a számokat nem láttam, nomeg ha tudnék számokat, akkor sem igazán tehetném közzé egy blogban ezeket.Forrás: MiyazakiJun # Keresőmarketing…
A minap megjelent egy teljesen új funkció a Google Adwords rendszerében, mely a Lehetőségek menüpont alatt található meg. Átnéztem a legtöbb kampányomat és megtalálható benne ez a menüpont.Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés,…
A Twitter mikrobloggerei nagyobb valószínűséggel adnak vagy keresnek rövid, tömör információt egy termékről, mint hogy szónokoljanak róla – legyen az pozitív vagy negatív kicsengésű.Forrás: Marketing MorzsákSzerző: Forgács Mariann"A pennsylvaniai Állami Egyetem…
A Mashalbe-ön olvasom a PostRank pár hónapja indított analitikájáról szóló hírt. A lényeg, hogy ez egy olyan szoftver, mely azt méri, hogy milyen volt a teljesítménye a szájtunknak például a Twitteren vagy a Diggen, vagy a FriendFeeden. A cucc egyelőre a Facebookkal nem tud mit…
A twitterezők 28%-a híroldalakra vezető linkekre kattint Amerikában. 23 százalék mozifilmekkel kapcsolatos bejegyzésekre. 13 százalék pedig technológiai témákra. A facebookosoknál ezzel szemben a technikai témák állnak az első helyen 33 százalékkal. Az életmódbeli bejegyzések…