A Mashalbe-ön olvasom a PostRank pár hónapja indított analitikájáról szóló hírt. A lényeg, hogy ez egy olyan szoftver, mely azt méri, hogy milyen volt a teljesítménye a szájtunknak például a Twitteren vagy a Diggen, vagy a FriendFeeden. A cucc egyelőre a Facebookkal nem tud mit kezdeni. És épp ez az a pont, ahol vagy a Facebook vagy a Google (Analytics) tudna újat mutatni.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"Nem tartom teljesen elképzelhetetlennek, hogy a Google Analytics a közeljövőben egyre több olyan mérőszámot fog mutatni, mely a mért szájt beágyazódását mutatja adott közösségi szájtokon. Ráadásul a Google ugye mindezt ingyen adná, és azt sem tartom kizártnak, hogy a saját szolgáltatásaival kapcsolatban még mélyebb információkat is tudna mutatni, mint mondjuk a hivatkozások, említések, linkelések, reblogok és RT-k mérése.
Ha egy kicsit tovább gondoljuk ezt az egészet," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.