Az internetes reklámok futtatásakor figyelembe kell vennünk azt az egyszerű alapelvet is, miszerint a túl sok infomáció elriasztja a szörfölőket, hasznosabb, ha inkább kevesebb, de lényegretörő információval próbáljuk őket magunkhoz édesgetni. Így biztosabb a siker.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A Dynamic Logic nevű piackutató cég górcső alá vette az internetes hirdetések különböző típusait, és megállapították, hogy a sok szöveget tartalmazó bannerek nem hatékonyak, ugyanis mivel a hirdetők túl sok üzenetet akarnak egyszerre eljuttatni a potenciális fogyasztókhoz, így elvész az egész esszenciája. A szörfölők nem tudnak eligazodni az ilyen reklámokon, nem tudják kivenni azokból a lényeget, ezért inkább nem is foglalkoznak azzal. A képalapú bannerek esetében azonban tudnunk kell, hogy rendkívüli jelentőséggel bír a kiválasztott fotó is, ugyanis annak figyelemfelkeltőnek, emberközelinek és relevánsnak kell lennie. Ken Mallon, a Dynamic Logic egyik vezető munkatársa elmondta, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.