A Twitter mikrobloggerei nagyobb valószínűséggel adnak vagy keresnek rövid, tömör információt egy termékről, mint hogy szónokoljanak róla – legyen az pozitív vagy negatív kicsengésű.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A pennsylvaniai Állami Egyetem kutatói majdnem 150 ezer tweet-bejegyzést vizsgáltak, melyek márkanevet tartalmaztak, és arra jutottak, hogy nagy többségük csupán komment volt – melyek ugyan említettek egy-egy márkanevet, de alapvetően más témáról szóltak. További 18,1% információt nyújtott, 11,1% pedig adatot keresett. A maradék 22,3% fejezett ki csupán véleményt egy-egy márkáról.
A jó hír a marketingesek számára: a Twitter-felhasználók nagyobb arányban írtak pozitív, mint negatív tapasztalataikról.
A Twitter bejegyzések harmada, amely márkákról számolt be," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.