A negatív reklám is reklám, de az egészen új, hogy kereskedők csak erre építsék fel az üzletüket. A New York Times cikke szerint jó üzlet a trollkodás, és a vevő szinte védtelen a kereskedőkkel szemben.
Forrás: Index
"Idén karácsonykor is rekordot dönthetnek a webes kereskedők, de a vevőknek érdemes odafigyelniük, hogy honnan rendelik meg az ajándékokat. A New York Times elképesztő történetben számol be egy szándékosan tahó kereskedő üzleti modelljéről.
A történet főszereplője a vevő oldalán Clarabelle Rodrigez, aki a Google segítségével keresett magának szemüveget és kontaktlencsét. Így talált rá a DecorMyEyes.com portálra, ahonnan 361,7 dollárért rendelt egy Lafont márkájú szemüveget, és egy pár Ciba Vision kontaktlencsét.
Figyelmes eladó
A kálvária azzal kezdődött, hogy kontaktlencséből csak más márkájú volt, de Rodrigez azt nem kérte, inkább a pénzét szerette volna visszakapni. Hamarosan megérkezett a kért szemüveg, és a megrögzött Lafont-rajongó számára úgy tűnt, hamisítványt kapott.
Vissza akarta küldeni a szemüveget, és kérte vissza a pénzét, már csak azért is, mert közben megmagyarázhatatlan okból 487 dollárra nőtt számla. Rodrigez a banknál elintézte a papírokat, hogy visszakaphassa a pénzét, de ezután az eladó - Tony Russo - fenyegette, hogy perre viszi az ügyet. Sőt, hogy fenyegetését nyomatékosítsa, még egy fotót is küldött magáról, amely annak a háznak a kapualjában készült, ahol Rodrigez lakott a jegyesével.
Rodrigez a Get Satisfaction fogyasztóvédelmi szájton megtudta," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.