Online kuponokat 62 százalék aktívan keresi Amerikában
2010. január 20. írta: vecseilaszlo

Online kuponokat 62 százalék aktívan keresi Amerikában

Az internetező felnőttek 45 százaléka tervezi, hogy kevesebbet költ ajándékokra karácsonykor Amerikában. 62 százalék aktívan keresi az online kuponokat az e-boltok honlapjain. 12 százalék csak azután vásárol, hogy körülnézett kuponos oldalakon.

Forrás:
Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"The results of the Second Annual Benchmark Survey on Consumer Coupon Behavior commissioned by RetailMeNot.com, the web's leading consumer destination for coupons, discounts and promotional codes for merchandise, groceries, travel and services, and conducted by Harris Interactive, were released today. The survey found that the use of coupon websites is on the rise, most notably among the highest education and income brackets. In addition, the survey found that coupons are the deciding factor in the purchases of a growing number of consumers. The survey, which polled 2,175 online adults 18+ within the United States, measured trends in online shopping and coupon usage.

The survey found that consumers are continuing to spend less in the current economy." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr461684961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása