A Microsoft májusban indult új keresője, a Bing minden eddiginél nagyobb mértékben haladt előre, hétmérföldes léptekkel gázolt bele a keresők tengerébe, s hónapról hónapra nagyobb és erősebb lett. Az eddigi növekedés azonban megtorpant, sőt komoly visszaesést kell elkönyvelnie Redmondnak.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Parádés bemutatón debütált májusban a világot meghódítani készülő MS-webkereső, szinte hihetetlen, de olyan iramban nőtt a népszerűsége, hogy maguk az elemzők is már olyan prognózisokat adtak ki, hogy egy-két éven belül már komoly veszélyt fog jelenteni az új szolgáltatás a Google számára. Júliusban a statisztikai adatok már 8%-os Bing-részesedést mutattak, így tehát alig pár hónap leforgása alatt bekerült a top 4-be. Szinte mondhatni, hogy már csak hajszál választotta el a redmondi keresőt a mérföldkőnek számító 10%-tól, s ez a globális érték, az Egyesült Államokban már 16% fölött járt a Bing, s ezzel letaszította a dobogó második fokáról a Yahoo-t. A nyári fellendülés azonban minden bizonnyal az újdonság varázsának, valamint a szoftveróriás agresszív kampányának volt köszönhető, ugyanis ezt követően mélyrepülésbe kezdett a sikergyanús webkereső, és elvesztette az addig megszerzett felhasználókat. A Microsoft minden innováció ellenére sem tudta lenyűgözni az internetezőket, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.