Leáldozóban a Bing csillaga...
2009. december 18. írta: vecseilaszlo

Leáldozóban a Bing csillaga...

A Microsoft májusban indult új keresője, a Bing minden eddiginél nagyobb mértékben haladt előre, hétmérföldes léptekkel gázolt bele a keresők tengerébe, s hónapról hónapra nagyobb és erősebb lett. Az eddigi növekedés azonban megtorpant, sőt komoly visszaesést kell elkönyvelnie Redmondnak.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Parádés bemutatón debütált májusban a világot meghódítani készülő MS-webkereső, szinte hihetetlen, de olyan iramban nőtt a népszerűsége, hogy maguk az elemzők is már olyan prognózisokat adtak ki, hogy egy-két éven belül már komoly veszélyt fog jelenteni az új szolgáltatás a Google számára. Júliusban a statisztikai adatok már 8%-os Bing-részesedést mutattak, így tehát alig pár hónap leforgása alatt bekerült a top 4-be. Szinte mondhatni, hogy már csak hajszál választotta el a redmondi keresőt a mérföldkőnek számító 10%-tól, s ez a globális érték, az Egyesült Államokban már 16% fölött járt a Bing, s ezzel letaszította a dobogó második fokáról a Yahoo-t. A nyári fellendülés azonban minden bizonnyal az újdonság varázsának, valamint a szoftveróriás agresszív kampányának volt köszönhető, ugyanis ezt követően mélyrepülésbe kezdett a sikergyanús webkereső, és elvesztette az addig megszerzett felhasználókat. A Microsoft minden innováció ellenére sem tudta lenyűgözni az internetezőket, akik" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr671604362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Symbol Developer · http://www.symboltech.hu 2009.12.18. 09:46:56

A szokás halatma. Nincs az a marketing kampány, ami hosszabb távon is el tudná mozdítani az embereket a megszokottból.
A statisztikák felfutást mutattak, mert minden internetező (a földön több, mint 4Milliárd) megnézte legalább 1x. Aztán az informatikus kipróbálta egy hét múlva is.

A megszokás egy terméknél rombolható. Holnaptól jobb ízű joghurtot veszek. De egy szolgálatásnál nem. Az olyan oldalak, mint a KGFB váltást támogató megmozgatja az embereket, de már TV előfizetést sem váltunk, mert a TV-t át kell programozni hozzá.

Szoftvertemékből is a 8 éve használt vackot használják tovább, mert uninstallálni kell és az újat telepíteni. Mondhatnám még a példákat: mobilelőfizetés, újság (nem váltok, max lemondom)...
süti beállítások módosítása