A brit fogyasztók csupán 12%-a kap releváns ajánlatot direkt marketing kampányok során. Az adatbázis-marketinggel és fogyasztói kutatásokkal foglalkozó KDB rámutat, hogy a növekvő cégek számára különösen fontos, hogy javítsák direkt marketing tevékenységük relevanciáját.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A kutatás szerint az emberek 54%-a, aki ajánlatokat kap, úgy véli, hogy ezek nincsenek összhangban az ő valós szükségleteivel. 34% szerint az ajánlatok csupán egy része volt használható a számára, és a brit vásárlók csupán 12%-a állította, hogy a direkt marketing kampányok során számukra releváns ajánlatok érkeznek.
A számok azt mutatják, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.