Két év alatt 50 százalékkal zuhant az online reklámokra kattintók száma Amerikában. Ám szakértők szerint nem érdemes őket még temetni, hiszen nem csak az átkattintás számít.
Forrás: PCWorld.üzlet
Szerző: Molnár József
"A comScore, a Starcom és a Tacoda friss "Natural Born Clickers" című felmérése szerint az elmúlt két évben az Egyesült Államokon belül 50 százalékkal zuhant azok aránya, akik havonta legalább egyszer rákattintottak a weboldalakon megjelenő hirdetésekre.
Míg 2007 nyarán az internetezők 32 százaléka kattintott legalább havi egyszer egy hirdetésre, 2009 márciusára arányuk 16 százalékra zuhant. Ennek megfelelően a reklámra nem-kattintók aránya 68 százalékról 84 százalékra nőt. Ráadásul ezt tetőzi még, hogy a felmérés szerint az internetezők 8 százaléka felelős az összes átkattintás 85 százalékáért. Két évvel ezelőtt még dupláját mérték ennek: 16 százalékuk adta a kattintások 80 százalékát.
Nem csak a kattintás számít
Linda Anderson a comScore marketing igazgatója és a kutatás szerzőjének elmondása alapján" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.