Válságban az online reklámok?
2009. október 22. írta: vecseilaszlo

Válságban az online reklámok?

Két év alatt 50 százalékkal zuhant az online reklámokra kattintók száma Amerikában. Ám szakértők szerint nem érdemes őket még temetni, hiszen nem csak az átkattintás számít.

Forrás: PCWorld.üzlet
Szerző: Molnár József


"A comScore, a Starcom és a Tacoda friss "Natural Born Clickers" című felmérése szerint az elmúlt két évben az Egyesült Államokon belül 50 százalékkal zuhant azok aránya, akik havonta legalább egyszer rákattintottak a weboldalakon megjelenő hirdetésekre.

Míg 2007 nyarán az internetezők 32 százaléka kattintott legalább havi egyszer egy hirdetésre, 2009 márciusára arányuk 16 százalékra zuhant. Ennek megfelelően a reklámra nem-kattintók aránya 68 százalékról 84 százalékra nőt. Ráadásul ezt tetőzi még, hogy a felmérés szerint az internetezők 8 százaléka felelős az összes átkattintás 85 százalékáért. Két évvel ezelőtt még dupláját mérték ennek: 16 százalékuk adta a kattintások 80 százalékát.

Nem csak a kattintás számít
Linda Anderson a comScore marketing igazgatója és a kutatás szerzőjének elmondása alapján" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr371460940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása