Egy új kutatás szerint egyszerre kell a cégeknek a Facebook-on és a Google-on tartaniuk a szemüket.
Forrás: Mediainfo.hu - Médiások médiája
"Azoknak a hirdetőknek, amelyek közözsségi oldalakon nyomulnak, figyelemmel kell lenniük a keresőoptimalizálási (SEO) kérdésekre is - írja a Utalk Marketing. Marty Weintraub, a Search Engine Land szakembere szerint a Facebook és társai keresőoptimalizálási eszközként való használata mind fontosabb szerepet tölt be a cégek marketing stratégiájában.
Hozzáteszi: a hagyományos SEO tevékenységekhez hasonlóan a közösségi médiára is igaz, hogy a tartalom a király. "Mint a közösségi médiában mindig, önmagunkat ajánlani anélkül, hogy azt mások spamnek érzékeljék, nehéz ügy. A szabály a következő:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.