Össze kell hangolni a közösségi és a kereső aktivitásokat
2009. szeptember 16. írta: vecseilaszlo

Össze kell hangolni a közösségi és a kereső aktivitásokat

Egy új kutatás szerint egyszerre kell a cégeknek a Facebook-on és a Google-on tartaniuk a szemüket.

Forrás: Mediainfo.hu - Médiások médiája

"Azoknak a hirdetőknek, amelyek közözsségi oldalakon nyomulnak, figyelemmel kell lenniük a keresőoptimalizálási (SEO) kérdésekre is - írja a Utalk Marketing. Marty Weintraub, a Search Engine Land szakembere szerint a Facebook és társai keresőoptimalizálási eszközként való használata mind fontosabb szerepet tölt be a cégek marketing stratégiájában.

Hozzáteszi: a hagyományos SEO tevékenységekhez hasonlóan a közösségi médiára is igaz, hogy a tartalom a király. "Mint a közösségi médiában mindig, önmagunkat ajánlani anélkül, hogy azt mások spamnek érzékeljék, nehéz ügy. A szabály a következő:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr531386168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása