Mérlegelés konkurenciaelemzéskor
2009. szeptember 01. írta: vecseilaszlo

Mérlegelés konkurenciaelemzéskor

Milyen adatokat kell figyelembe vennünk, ha konkurenciaelemzést végzünk? Mely értékekből határozhatjuk meg, hogy milyen erővel bír a rivális weboldal? Ezekre a kérdésekre próbálunk meg most válaszokat adni. Természetesen minden SEO-szakember más és más szempontok szerint mérlegel, mi felsoroljuk a legfontosabbakat.

Forrás: Honliner - online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A keresőoptimalizálás a latolgatásról, merészségről és a folyamatos fejlesztésről szól. A SEO-val foglalkozóknak mindenkor figyelniük kell a konkurenciát, és az elemzésből származó információkat a maguk javára kell hogy fordítsák. De a munka kezdetekor mégis milyen információk alapján tudjuk lemérni a riválisokkal szembeni esélyeinket? Először is szükségünk lesz az egyik legfontosabb alapeszközre, a Firefox-ra telepíthető SeoQuake (https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/3036) nevű alkalmazásra, hogy belelássunk konkurenseink veséjébe. Meglepő módon sok neves szakember először a weboldal korát nézi meg, hogy felmérje annak valódi erejét. Az elmélet logikus alapokon nyugszik, azonban ezen kívül egyéb tényezőket is figyelembe kell még vennünk. Így például fontos megtudnunk," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr811351446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása