Szinte bármilyen termékre is keresünk a Google keresőben, az első találatok között biztosan szerepel néhány árösszehasonlító oldal. Az árösszehasonlító oldalak forgalma elég jelentős és egyre több felhasználó használja akár konkrét céllal, akár csak keresés, kutakodás céljára.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"Sok esetben az emberek a termékek böngészését nem is a mi webáruházunkban kezdik, hanem egy árösszehasonlító oldalon, onnan választják ki a szimpoatikus modellt és utána megnézik, hogy az adott modell hol és mennyiért kapható. Mivel az árösszehasonlító oldalakat sokan használják, ezért jóval több termékértékelés található rajta, mint az egyes webáruházukban, és annak ellenére, hogy a magyar emberek nem szeretnem termékértékelést írni, olvasni viszont annál inkább elolvassák azokat.
Magyarországon jelen pillanatban öt nagyobb forgalmú árösszesonlító oldal van, ezek hatékonyságát próbálom meg boncolgatni, de kezdetben nézzük meg az egyes oldalak napi egyedi látgatószámát (becslés: Google Trends)" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.