A Flash-játékokat eredetileg hobbiból kezdték gyártani lelkes programozók, manapság viszont már több tízezer darab kering az interneten, s a hozzájuk kapcsolt hirdetéseknek köszönhetően elfogadható bevételt is termelnek. A Mochi Media virtuális pénz bevezetésétől vár további bevételeket.
Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"Az iPhone veszélyezteti a webes játékot?
A mintegy 15 ezer Flash-játék terjesztéséért felelős Mochi Media Seattle-ben, a jelenleg is folyó Casual Connect Summit rendezvényen, az alkalmi játékokkal foglalkozó legnagyobb konferencián jelentette be, hogy virtuális fizetőeszközt vezet be, s reményei szerint ezzel elindít egy folyamatot, aminek révén a Flash-játékok piaca továbbfejlődhet.
A virtuális pénz leginkább a weben terjedő, ingyenesen elérhető játékok területén lehet áldásos hatású. A mobiltelefonos, főleg iPhone-os piac egyre nagyobb fejlesztői bázist szív el onnan, az Apple App Store-ban kutató felhasználók hajlandóak fizetni a programokért, míg a weben kattingató embereket nehezen lehetne rávenni, hogy pénz adjanak az ötperces szórakozásért, ezért a fejlesztők egyre szívesebben fejlesztenek mobilokra. A webes játékok szakértői szerint" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.