Az online vásárlás egyszerűsége és a termékek folyamatos elérésének biztosítása mellett az utazási költségek növekedése eredményezi, hogy egyre többen vásárolnak az Interneten Amerikában. Bár még kicsi a forgalom ebben az értékesítési csatornában. A kozmetikai termékekre online átlagosan 86 dollárt költenek évente a nők.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"The state of the economy appears to be taking its toll on beauty purchases across most retail channels, with the exception of one – the Internet. According to Emerging Channels Series: Beauty Care Products, Special Focus: The Internet from The NPD Group, Inc., a leading market research company, the Internet gained one percentage point and was the only retail channel to experience an increase in the number of women who reported mentions for beauty products." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.