Brands4friends.de a legnagyobb online vásárlói klub Németországban. 1,4 millió egyedi látogatóval 2009. márciusban. 80 százalékkal nagyobb, mint közvetlen versenytársai.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Hochwertige Markenware zum Schnäppchenpreis - knapp sechs Prozent der deutschen Internetnutzer sind aus diesem Grund bereits Mitglied bei einem Online-Shopping-Club. Laut aktueller Zahlen von Nielsen Online führt brands4friends.de mit großem Abstand vor allen anderen Online-Shopping-Clubs. Allein 1,439 Millionen unique visitors haben im März 2009 den größten Online-Shopping-Club Deutschlands genutzt. Das sind so viele Markenfreunde wie 85 Mal Fans in die Berliner O2 Arena passen." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.