Esettanulmány: egy képzeletbeli Netpincér 2.0
2009. június 08. írta: vecseilaszlo

Esettanulmány: egy képzeletbeli Netpincér 2.0

Számos egyszerűbb megoldással segíthetünk online szolgáltatásunk népszerűsítésében. Sokszor a kínálkozó lehetőségek pofonegyszerűek, kézenfekvők, valahogy mégsem sikerül megugrani őket.

Forrás: Webisztán.blog

"Vegyünk egy példát. A Netpincér.hu az egyik legsikeresebb online szolgáltatás Magyarországon. Mégis, jópár kézenfekvő megoldást ezidáig nem implementáltak, pedig maga a tartalom, ami létrejön a szolgáltatásban ezeregy lehetőséget kínálna.

Mit rendeltél most?


A Netpincéren a rendelés folyamatának utolsó lépcsőjeként megoszthatnák a felhasználók rendelésük összegzését Twitteren vagy Facebookon. A Twitter vagy a Facebook Connect kiválóan alkalmas lenne arra, hogy egyetlen kattintással kipostolhassák a felhasználók, hogy például:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr181163179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása