Számos egyszerűbb megoldással segíthetünk online szolgáltatásunk népszerűsítésében. Sokszor a kínálkozó lehetőségek pofonegyszerűek, kézenfekvők, valahogy mégsem sikerül megugrani őket.
Forrás: Webisztán.blog
"Vegyünk egy példát. A Netpincér.hu az egyik legsikeresebb online szolgáltatás Magyarországon. Mégis, jópár kézenfekvő megoldást ezidáig nem implementáltak, pedig maga a tartalom, ami létrejön a szolgáltatásban ezeregy lehetőséget kínálna.
Mit rendeltél most?
A Netpincéren a rendelés folyamatának utolsó lépcsőjeként megoszthatnák a felhasználók rendelésük összegzését Twitteren vagy Facebookon. A Twitter vagy a Facebook Connect kiválóan alkalmas lenne arra, hogy egyetlen kattintással kipostolhassák a felhasználók, hogy például:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.