Százmillió forintos pályázat tizenévesek informatikai ötleteireHáromszáz diák vagy diákcsoport és iskolájuk nyerhet az idén ötletenként 330 ezer forintot a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH) pályázatán, hogy megvalósítsa informatikai témájú innovatív…
9. internethajó 2008. május 22.Összefoglaló - Biztató jövőképek a kilencedik InternethajónBár nyilván inkább jövőre, a tizedik, azaz jubileumi Internethajót kellene majd örvendeznünk, én a magam részéről már most is ünnepelek – kezdte köszöntőjét Diósy Tamás, az…
Egyre többen jelentik fel a spamküldőketForrás: mfor.hu - Menedzsment FórumA megelőző évhez képest 2007-ben jelentős mértékben megnőtt az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatos bejelentések száma a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál (NHH). Míg 2006-ban 258 ügyet zárt le a…
Nielsen: a netezők egyre önfejűbbekA netezők azt szeretik, ha a webszájtok egyből a lényegre térnek. Egyre kevésbé tolerálják a szerkesztői válogatásokat, a szerkesztett tartalomajánlókat. Szóval a netező maga akarja megtalálni az őt érdeklő tartalmakat a weben. Neki ne…
Növekszik az internetes vásárlás 2008-banForrás: SanomaBudapest - Az Újmédia-divízió blogjaSzerző: Rácz István2008-ban csökken a vásárlási kedv - negatívan érintve a mobiltelefonok, a cipők és a ruházati termékek piacát -, de növekszik az interneten keresztül vásárlók…
Merre tovább közösségi marketing?A közösségi marketingről szóló előadást nem volt nehéz megtalálni, lévén a Casa de la Musica teljes közönsége ott tolongott a teremben és annak környékén. Nekem például már csak az első sor előtt, a földön jutott hely. Kár, hogy ennyi…
Mikor és hogyan célozza látogatóit?Forrás: internet-marketing.huMai cikkünkben rávilágítunk miként növelheti meg bevételeit a látogatók viselkedéséről megszerezhető információk tesztelésével, elemzésével és mérésével.Önnek mi jut eszébe, ha az egyes fogyasztói…
Szépíró-díjForrás: Új KönyvpiacTegnap hetedik alkalommal adták át a Szépírók Társasága Szépíró-díját a Károly körúti Alexandra Könyváruházban. Verskategóriában a díjat ... >>
gIA: Jelentősen megnőtt a híroldalak látogatottságaA Szonda Ipsos és a Gemius gemius/Ipsos Audience kutatásának eredményei szerint márciusban jelentősen megnőtt a híroldalak látogatottsága. Míg februárban 1,08 millió látogatója volt a 10 legnagyobb híroldalnak, addig márciusban…