Merre tovább közösségi marketing?
2008. május 26. írta: vecseilaszlo

Merre tovább közösségi marketing?

Merre tovább közösségi marketing?

A közösségi marketingről szóló előadást nem volt nehéz megtalálni, lévén a Casa de la Musica teljes közönsége ott tolongott a teremben és annak környékén. Nekem például már csak az első sor előtt, a földön jutott hely. Kár, hogy ennyi várakozás után nem lettem okosabb. Sőt.

Az elnöki asztalnál Szabó Márton (iWiW), Végvári Imre (Arcus PR), Pohly Ferenc (Origo), Ráday Dávid (McCann), és egy hölgy talán a Mediacontacttól, de erre nem esküdnék meg (amikor bemutatkozott épp technikai problémákat hárítottam el, szégyellem is magam miatta). A moderátor Réz Betyár Gábor volt.

Marci prezentált először, és az előadásából a bevezetőben feltett kérdések egyikére sem kaptam választ, sajnos. Pedig a felvezetés nem volt rossz. Megtudtuk, hogy ma a közösségi marketingről lesz szó, ami bármilyen jól is hangzik, forradalomról azért szó sincs. Inkább kiegészítő eszközrendszer, mely képes felerősíteni a többi kommunikációs eszköz hatását. A közösségi marketinget bizonyos helyzetekben érdemes használni. Nem ideális pl. egy termék vagy brand bevezetésére, de képes az alkalmi vásárlóból elkötelezett fogyasztót faragni, javítani a vállalati imázson. A fogyasztót közvetlenül megszólító csatornaként más típusú, őszinte kommunikációt feltételez. Képes beindítani és életben tartani a szóbeszédet, akár pozitív, akár negatív WOMról van szó.

Szóval eddig rendben volt a dolog, bár ezeken a diákon szélvész sebességgel rohantunk át. Őszintén, nem is volt benne sok újdonság, de korrekt összefoglalója volt a mai kommunikációs trendeknek.

Vártam, vártuk, hogy ezek után elhangzik valami “nagy dobás” ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr37488023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása