No de mégis mi a gond a céges honlapon elhelyezett hirdetésekkel?
Forrás: KKV online-marketing blog
Szerző: Gál Kristóf
"Van jónéhány olyan céges honlap, ahol Google AdSense vagy más, banneres vagy banner szerű hirdetéseket (pl. Etarget, CTnetwork) helyezett el a tulajdonos. Mai bejegyzésemben ennek a jelenségnek a - szerintem - negatív következményeit járom körbe.
3 alapvető motivációt sejtek egy ilyen döntés mögött:
* az elérhető/elért bevétel reménye,
* "jópofa" vagy éppen profi hatás keltésének hiedelme, vagy
* kíváncsiság, kísérletezés.
Talán a harmadik ok lehet az, amibe "nehéz belekötni". Jómagam is gondolkodom azon, hogy valamelyik honlapunkon legalább néhány hétre kiteszünk AdSense bannereket, kizárólag vizsgálódás céljából. A másik két ponthoz képest viszont szerintem elenyésző a kíváncsi vizsgálódók aránya." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.