Mikor küldjük ki a hírlevelet?
2008. november 17. írta: vecseilaszlo

Mikor küldjük ki a hírlevelet?

Egy osztrák marketing cég egy rendkívül érdekes felmérést végzett az e-mail marketing területén, és a szakemberek megdöbbentő eredményekre jutottak. Néhány ez idáig igaznak vélt alapigazságot megcáfol a tanulmány.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"A hírlevélküldőknek rengeteg kérdés átvillan az agyán, például olyanok, hogy mikor küldjék ki leveleiket, milyen hosszúra szerkesszék a címet és a téma mezőt, stb? A Dialog-Mail nevű cég több mint két millió elektronikus üzenet kielemzése után meglepő eredményekre jutott, íme néhány ezek közül.
Habár a legtöbb neves online marketinges azt javasolta, hogy lehetőleg hét közepére időzítsük hírleveleinket, hamisnak bizonyult az elmélet, ugyanis a szakemberek azt észlelték, hogy" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr68768511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pumukli · http://emeltdijassms.hu 2008.11.27. 00:07:20

elolvastam a teljes cikket... szerintem tanulságos!

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2008.11.27. 21:15:02

Igen, tanulságos, azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez nem hazai felmérés eredménye. Vagyis a kiküldési napok és napszakok nem feltétlenül igazak. Megint csak visszaköszön sz online marketing alapja: mérni, mérni és megint csak mérni. Sok felesleges kiadástól tudjuk magunkat megkímélni, ha van egy jól használható eMail statisztikai/analitikai eszközünk.
A cikk vége pedig megint csak arra hívja fel a figyelmet, hogy milyen nagy jelentősége van a jól meghatározott és cél-szegmentált tárgy/subject résznek.
süti beállítások módosítása