Egy osztrák marketing cég egy rendkívül érdekes felmérést végzett az e-mail marketing területén, és a szakemberek megdöbbentő eredményekre jutottak. Néhány ez idáig igaznak vélt alapigazságot megcáfol a tanulmány.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A hírlevélküldőknek rengeteg kérdés átvillan az agyán, például olyanok, hogy mikor küldjék ki leveleiket, milyen hosszúra szerkesszék a címet és a téma mezőt, stb? A Dialog-Mail nevű cég több mint két millió elektronikus üzenet kielemzése után meglepő eredményekre jutott, íme néhány ezek közül.
Habár a legtöbb neves online marketinges azt javasolta, hogy lehetőleg hét közepére időzítsük hírleveleinket, hamisnak bizonyult az elmélet, ugyanis a szakemberek azt észlelték, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.