Gyilkos pozicíóban az online tévés platformok
Forrás: sg.hu
Szerző: Berta Sándor
"A videókat megjelentető honlapok alapvetően befolyásolják és jelentősen megváltoztatják majd a közeljövőben a médiapiacot, akár a hagyományos műsorszórás vesztét is okozhatják.
A Roland Berger stratégiai tanácsadó cég legújabb tanulmánya szerint a legtöbb videót, több mint százat az angolok, utánuk a németek (90), franciák (85) és az amerikaiak (75) néznek. Online töltött idejük legnagyobb részét, 13 százalékát a franciák töltik videók nézegetésével, míg az amerikaiaknál ez csak 6%. És hogy mit néznek az emberek? Ezen a téren a Google a YouTube révén egyértelmű vezető mindegyik országban, mind az elért emberek mennyiségét, mind a megtekintett videók számát nézve." ... >>
WebTV insights and perspectives - A web 2.0 phenomenon is coining new TV usage patterns (pdf)
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr44626367
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.