Konverziós ráta - Látogató Konverzió
"A konverziós ráta értéke a hirdetéssel elért konverziók számának és a hirdetésre adott kattintások számának a hányadosa. A konverzió bármely olyan előre meghatározott felhasználói viselkedés lehet, amely értékes a hirdető számára, például vásárlás, feliratkozás, oldalmegtekintés vagy előfizetés." (Forrás: Google AdWords)
"Mi a fontosabb, 100 látogató, vagy 10 vásárló? Ez attól függ…
A konverziós ráta azt határozza meg, hogy 100 látogatónkból, hányan indítanak tranzakciót. Az áruházunk szempontjából, ami valóban lényeges, az nem a napi több ezer látogató, hanem az, hogy mennyi profitot tudunk realizálni a nap végén." ... >>
(Forrás: WebShopok lelkivilága)
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr29565526
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.