Konverziós ráta - Látogató Konverzió
2008. július 12. írta: vecseilaszlo

Konverziós ráta - Látogató Konverzió

Konverziós ráta - Látogató Konverzió


"A konverziós ráta értéke a hirdetéssel elért konverziók számának és a hirdetésre adott kattintások számának a hányadosa. A konverzió bármely olyan előre meghatározott felhasználói viselkedés lehet, amely értékes a hirdető számára, például vásárlás, feliratkozás, oldalmegtekintés vagy előfizetés."  (Forrás: Google AdWords)

"Mi a fontosabb, 100 látogató, vagy 10 vásárló? Ez attól függ…
A konverziós ráta azt határozza meg, hogy 100 látogatónkból, hányan indítanak tranzakciót. Az áruházunk szempontjából, ami valóban lényeges, az nem a napi több ezer látogató, hanem az, hogy mennyi profitot tudunk realizálni a nap végén." ... >>
(Forrás: WebShopok lelkivilága)

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr42565526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása