Az online piactér adatai szerint a számítástechnikához illetve mobiltelefonokhoz kapcsolódó szolgáltatások iránt érdeklődnek legtöbben.
Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál
"Hazánkban is egyre többen keresnek rá interneten a különböző szolgáltatásokra, és maguk…
Az online vásárlás széleskörű elterjedésével a felhasználói igények is határozottabbá váltak az elmúlt években. Az egyértelmű vásárlási felület mellett a fizetés módja is kiemelt szerephez jutott.
Forrás: Privátbankár.hu - gazdaságról érthetően
"Magyarország…
Egy webáruház fő konverziós rátája - azaz, hogy mekkora a vásárlás százalékos aránya a látogatásokhoz képest - sok tényezőből áll össze. Ezek között vannak tőlünk független (célpiac, versenyhelyzet stb.) és tőlünk függő tényezők is.
Forrás: Webshop Labor - A…
Az Európai Bizottság nemrég közzétett intézkedéseinek célja az Unión belüli elektronikus kereskedelmi vállalkozások hozzáadottérték-adó (héa) környezetének javítása. Mindezzel a cél, hogy a fogyasztók és a vállalkozások, különösen az induló innovatív vállalkozások…
A webshopok igyekeznek minél több adatot megtudni a vásárlókról - ehhez azonban csak szigorú keretek között van joguk. Mi a személyes adat és miért nem elég, ha a felhasználó hozzájárul az adatkezeléshez? Szakértőnk segít!
Forrás: piacesprofit.huSzerző: Dr. Szabó Gergely…