Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás
2017. február 09. írta: vecseilaszlo

Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás

Az online vásárlás széleskörű elterjedésével a felhasználói igények is határozottabbá váltak az elmúlt években. Az egyértelmű vásárlási felület mellett a fizetés módja is kiemelt szerephez jutott.

Forrás: Privátbankár.hu - gazdaságról érthetően

"Magyarország lakosságának 76 százaléka aktívan internetezik, közel felük rendszeresen vásárol is online. Ennek volumenében évi 20 százalékos növekedést várnak a szakértők. A hagyományos, nemzetközi szereplők a hazai piacon is gyorsan reagáltak az új vásárlói igényekre és honosították a webshopjaikat, ezzel párhuzamosan pedig számos kisméretű magyar online vállalkozás nőtte ki magát az új értékesítési csatornának köszönhetően. A növekvő versenyben viszont gyorsan hátrányba kerülnek azok a kereskedők, akik nem rendelkeznek saját szolgáltatás-specifikus payment stratégiával.

Tavaly ősszel, a PayU kivonulásával lépett be az online vásárlási megoldások piacára az OTP Mobil. Az újonnan létrehozott SimplePay rendszerébe..." >>

simplepay.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1212188048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása