Az online piactér adatai szerint a számítástechnikához illetve mobiltelefonokhoz kapcsolódó szolgáltatások iránt érdeklődnek legtöbben.
Forrás: Marketing Info - marketing tudásportál
"Hazánkban is egyre többen keresnek rá interneten a különböző szolgáltatásokra, és maguk a szolgáltatók is ezt a hirdetési formát kedvelik a leginkább - többek között ez derült ki a Vatera csaknem 5000 fő részvételével készült kérdőíves felméréséből. Az online piactér az eredményekben is tükröződő felhasználói igények alapján az új, Szolgáltatás kategóriával bővítette kínálatát, így a vaterázók mostantól néhány kattintással találhatnak nyelvtanárt, villanyszerelőt, fodrászt vagy akár költöztetőt, akik a leendő ügyfelek számára egy rövid videóban is bemutatkozhatnak.
A legtöbben már online keresnek szolgáltatót
A Vatera legfrissebb felmérése során többek között arra volt kíváncsi, hogy ha ma hazánkban valakinek szolgáltatásra van szüksége, akkor hogyan keres a munkához megfelelő szakembert. Az eredmények azt mutatják, hogy a felhasználók 40 százaléka online felületen keresztül keresne, 30 százaléka az ismeretségi körén belül érdeklődne, míg 27 százaléka a népszerű közösségi csatornákon keresztül próbálkozna. A lehetséges válaszok között szerepelt még a nyomtatott újsághirdetés, a szórólap és a nyomtatott telefonkönyv, amelyek aránya együttesen sem érte el a 13 százalékot.
Az online szolgáltatáskeresést elsősorban a" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!