Írásomban (melyhez az ECN cikke adta az alapötletet) azt járom körbe, hogy az e-kereskedelem vajon mit profitálhat ebből az éppen nagyon divatos technológiai őrületből, mely területei azok, amiket már ma hasznosítani lehet, mik azok, amikre érdemes figyelni, vagy éppen messze…
Mások tapasztalataiból tanulhatod a legtöbbet, éppen ezért összegyűjtöttük neked azt a 25 esettanulmányt, amelyek a legtöbb információt adják.
Forrás: AionHillSzerző: Kerék Dániel
"Megtudhatod, hogyan érdemes kutatnod, közönséget és terméket keresned, hol baltázhatod el a…
A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot, és az okostelefonnal rendelkezők közel fele telepített pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó mobiltelefonos alkalmazást készülékére.
Forrás: MédiaPiac
"A 18-49 éves magyar internetezők 72…
A UX [ejtsd: jueksz] talán a leggyakrabban használt rövidítés ma az e-kereskedelemben. Mindenki hivatkozik rá, nem véletlenül.
Forrás: Kosárérték.huSzerző: Zentai András
"A user experience, vagyis a felhasználói élmény az elsődleges prioritás kell(ene) legyen ma a webshopok…
Webáruházat nyitni ma már bárki könnyen tud, de ez csak a sokadik lépés a sikeres online üzlet létrehozásában. Ezt biztosan megelőzi annak eldöntése, hogy mit is értékesítsünk majd a webáruházunkban.
Forrás: Webshop Labor - A legmodernebb megoldások…