Mások tapasztalataiból tanulhatod a legtöbbet, éppen ezért összegyűjtöttük neked azt a 25 esettanulmányt, amelyek a legtöbb információt adják.
Forrás: AionHill
Szerző: Kerék Dániel
"Megtudhatod, hogyan érdemes kutatnod, közönséget és terméket keresned, hol baltázhatod el a büdzsét és mire érdemes költened.
Nem szaporítjuk a szót, mert lesz bőven olvasnivalód – az első néhány tanulmányból a legérdekesebb következtetéseket részletesen is kivesézzük.
Gamerszemüvegek és a közösségi kampányok ereje
Corey Ferreira a Shopify csapatának tagjaként kifejezetten azért indított webáruházat, hogy esettanulmányt készíthessen belőle.
Mivel a csapat korábbi esettanulmányaihoz dropshipping áruházakat építettek fel, Corey valami mással próbálkozott meg.
Közvetlenül egy kínai gyártótól importált árut – aminek a kiválasztásához egy sor kritériumot határozott meg:
A terméknek kicsinek és könnyűnek kellett lennie, hogy legfeljebb egy cipősdobozban elférjen.
Viszonylag olcsónak is kellett lennie, 1-10 dollár között, így a költségek nagyobb rendelés esetén is alacsonyan tarthatók, és persze nagyobb árréssel is dolgozhat a webáruház.
Előbb a közönséget találd meg, aztán a terméket
Az elektronikai termékeket és ételeket Corey eleve kizárta, mert rizikósak (el/megromolhatnak többek között). Egy olyan terméket akart, amellyel egy szűk és szenvedélyes célközönség megcélozható.
Végül először nem a terméket határozta meg: keresett inkább egy célközönséget, ebben az esetben a gamereket. A választás adta magát, mert Corey maga is gamer, így jól ismeri az igényeiket, problémáikat.
Az egyik jellemző probléma a megerőltetett szem – amit egy bizonyos szemüvegtípus, mely a kék fényt szűri, megoldást kínálhat.
Az ötlet tehát meg is van. Ezt mélyebb kutatási fázis követte. Corey először hasonló termékeket keresett a neten, hogy megállapítsa, mennyit hajlandóak költeni rá a célcsoport tagjai, melyek fogynak a legjobban, milyen visszajelzések érkeznek, milyen stílusokat kedvelnek leginkább, és persze kik a főbb konkurensek.
A Google Trends is értékes adatokkal szolgált: megmutatta, hogy az elmúlt években meredeken emelkedett a „gaming glasses” és „blue light blocking” keresőkifejezésekkel futtatott keresések száma – az igény tehát valószínűleg megvan a piacon.
Üzleti előkészületek
Ezután ki kellett választani a forrást:" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!